Plataformes empresarials a l’exterior

Les empreses comparteixen una sèrie de recursos humans i econòmics dels quals se’n reparteixen els costos. Els objectius i les necessitats també són compartits entre les empreses que formen part de la plataforma, com són l’accés al coneixement del mercat, la gestió eficient de les vendes, la logística, el posicionament de la marca al mercat, la política de preus, els canals i les estratègies d’expansió comercial. 

Plataforma FITEX a Hong Kong (Xina)

Hong Kong segueix sent avui la porta d’entrada comercial al gegant asiàtic, potser no amb tant pes com en el passat. Ciutats com Shangai, Xiamen, Nankin van guanyant protagonisme. Amb tot, Hong Kong segueix sent el punt clau per a qualsevol marca que vulgui definir una estratègia a Àsia Pacífic com a regió. Des de Hong Kong es pot abarcar tant Xina – per proximitat- com per planificar una estratègia d’introducció de marca en d’altres mercats que també estan pròxims geogràficament com Taiwan, Corea, Japó, Malàsia o Singapur, o fins i tot, Filipines.

Hong Kong és un mercat madur on tots els canals de venda estan poc o molt establerts i se segueixen tot un seguit de regles més o menys similars a les d’altres mercats occidentals. El consumidor local, per història, sempre ha estat obert a noves marques.

La plataforma comercial de MODACC a Hong Kong va obrir el 2003 i està dirigida per Anthony Lai, expert en comerç internacional del sector moda.




Plataforma FITEX a Los Ángeles (EEUU)

Estats Units és un dels mercats internacionals més atractius actualment per a les marques de moda. La seva població supera els 315 milions d’habitants; això representa una oportunitat comercial, donat que els EUA és el sisè país del món amb major renda per càpita. Tanmateix, el PIB del país representa el 20% del total mundial.

Nombroses marques europees consideren prioritària la seva expansió pel mercat americà.

La plataforma comercial de MODACC a Estats Units està dirigida per Anna Batet, experta en comerç internacional. Va obrir el 2012 i té dues seus, una a Los Ángeles i una a Nova York perquè són els dos punts més importants del país i també per la diferència horària, per poder donar sempre servei als clients.



Aquest hub treballa amb una quarantena d’agents repartits per tot el territori i que intenta cobrir les següents zones:

West: Los Angeles (California, Oregón, Washington, Arizona, Colorado, Idaho, Montana, Wyoming, Utah, New México)

Midwest: Chicago (Illinois, Indiana, Michigan, Wisconsin, Minnesota, Ohio, Iowa, North Dakota, South Dakota, Nebraska)

North-East: Nova York (New Jersey, Connecticut, Rhode Island, Pennsylvania, New York, Massachusetts, Vermont, New Hampshire, Maine)

South-East: Atlanta (Georgia, Florida, South Carolina, North Carolina, Virginia, West Virginia, Kentucky, Tennessee, Alabama, Mississippi, Louisiana)

South-Centre: Dallas (Texas, Oklahoma, Kansas, Missouri, Arkansas). 

L’objectiu d’aquesta plataforma és aconseguir el màxim de representants de les marques espanyoles al màxim de regions possible.

Service Big
COL·LABORADORS

T'acompanyem en el teu projecte

Contacta'ns