CONSENTIMENT DE L'INTERESSAT. Per a totes les finalitats que han estat especificades i tipificades en la secció anterior. INTERÈS LEGÍTIM. Per a la finalitat de publicitat i prospecció comercial. Es refereix en exclusiva al tractament o processament de dades per a la prospecció convencional i altres formes de comercialització o publicitat, la qual cosa inclou el màrqueting directe o màrqueting directe. D'acord amb el Considerat 47 del Reglament (UE) núm.2016/679, General de Protecció de Dades l'interès legítim podria donar-se "quan existeix una relació pertinent i apropiada entre l'interessat i el responsable, com en situacions en les quals l'interessat és client o està al servei del responsable", com ocorre precisament en el cas que ens ocupa. Afegeix, el considerant 47 del RGPD, que "El tractament de dades personals amb finalitats de màrqueting directe pot considerar-se realitzat per interès legítim".

 

A més, el Dictamen del Grup de Treball de l'Article 29 (GT29) núm. 06/2014, de 9 d'abril de 2014, sobre el concepte d'interès legítim del responsable del tractament de les dades, inclou com a possible o eventual "interès legítim" tant "la prospecció convencional i altres formes de comercialització o publicitat" com "El tractament amb finalitats de recerca (inclosa la recerca de mercat)". En el cas del Responsable del Tractament identificat en el present Fitxer d'Activitat, l'interès legítim es justifica per tractar-se d'un supòsit molt concret en el qual el tractament de dades és necessari i ineludible per a la finalitat de publicitat i prospecció comercial, que es podrà desenvolupar de forma correcta gràcies a l'ús de tècniques de màrqueting directe que són apropiades i idònies, i que no suposen, en cap cas, un risc objectiu elevat per als drets dels interessats. En aquest cas, el Responsable del Tractament no disposa d'altres mitjans per a satisfer l'interès legítim que siguin menys invasius. En definitiva, es tracta d'un interès legítim lícit d'acord amb la literalitat del considerant 47 del RGPD i la interpretació que fins avui ha realitzat el GT29, prou concret i representatiu d'un interès real i actual.

 

Base de legitimació per al tractament de dades

EXECUCIÓ D'UN CONTRACTE. En el marc de la finalitat de comerç electrònic, gestionar les dades del client a fi de conducta al cobrament en el marc d'una compravenda en línia. Es tracta de relació contractual a la qual s'apliquen les normes de dret privat, i en el cas que sigui aplicable, també la normativa de consumidors i usuaris

T’acompanyem en el teu projecte

Contacta'ns